نوشته شده توسط : دکتر ستایش

کانتورینگ فک صورت (Jaw Contouring)

وقتی در آینه نگاه می کنید، آیا شکل فک خود را دوست دارید؟ یا، آیا می‌بینید که افتادگی و افتادگی پوست باعث می‌شود که شما را مسن‌تر از آنچه احساس می‌کنید به نظر می‌رساند؟ ممکن است تعجب کنید که آیا برای رفع این منبع ناامیدی به جراحی زیبایی نیاز دارید؟

انواع تکنیک های زاویه سازی فک

خبر خوب این است که شما گزینه های درمانی زیادی دارید که می توانند ظاهر این ناحیه را زیباتر کنید. تکنیک‌های غیرجراحی می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌ای برای سفت کردن پوست و سفت کردن خط فک به شما ارائه دهند.

کاهش چربی و سفت کردن پوست با truSculpt iD

فناوری TruSculpt iD از انرژی فرکانس رادیویی (RF) برای تحریک سلول‌ها در ناحیه درمان استفاده می‌کند. در Apex Dermatology، این یکی از درمان‌های غیرجراحی است که ما برای رسیدگی به ناحیه زیر چانه شما توصیه می‌کنیم.

ممکن است برای بهترین نتیجه به جلسات درمانی متعددی نیاز داشته باشید. اپلیکاتورهای RF مورد استفاده در درمان truSculpt iD سلول های چربی موجود در زیر سطح پوست شما را گرم کرده و آنها را هدف قرار داده و از بین می برد.

بدن شما به طور طبیعی سلول‌های چربی مرده را در هفته‌های بعد پاک می‌کند و ناحیه درمان را صاف‌تر، براق‌تر و منحنی‌تر می‌کند. TruSculpt iD همچنین سلول‌های شما را برای ایجاد کلاژن جدید تحریک می‌کند و به مرور زمان پوست تحت درمان شما را سفت می‌کند.

با کیبلا از شر غبغب خود خلاص شوید.

Kybella تنها تزریقی مورد تایید FDA است که دو چانه را هدف قرار می دهد. پس از تزریق، مواد فعال در Kybella با هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های چربی زیر چانه کار می کنند.

تنها در عرض چند هفته، می توانید لاغری و کانتورینگ قابل توجهی را در خط فک خود مشاهده کنید که نمایه شما را متحول می کند. این به عنوان یک سری درمان انجام می شود. مقادیر کم را می توان در نواحی خاص برای بازسازی و هدایت صورت به شکل های ایده آل تر استفاده کرد.

لیفتینگ صورت غیر جراحی را با Thermage FLX امتحان کنید.

این نوع درمان همچنین از انرژی RF برای نتایج کانتورینگ غیر جراحی استفاده می کند. اجرای غیر تهاجمی Thermage FLX تنها 30-90 دقیقه طول می کشد.

درمان Thermage FLX علاوه بر رفع خط فک پف کرده، تمام پوست صورت شما را صاف و سفت می‌کند تا نتایج کامل‌تر ضد پیری و جوان‌سازی بیشتری داشته باشد.  

این دستگاه بدون کاهش سلول های چربی پوست را لیفت و سفت می کند. این اغلب به عنوان یک درمان منفرد یا همراه با Fraxel برای ThermaFrax انجام می شود.

با Silhouette InstaLift™، لیفت فوری صورت را انتخاب کنید.

یکی دیگر از گزینه های آرایشی سریع، موثر و غیر جراحی برای سفت کردن پوست در خط فک و تازه کردن ظاهر کلی صورت شما، Silhouette InstaLift از فناوری انحصاری نخ InstaLift استفاده می کند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

در مطب، تیم درماتولوژی Apex، سیستم نخ اختصاصی را در زیر لایه‌های بیرونی پوست شما قرار می‌دهد. این نخ ها اجازه می دهند حتی لایه های عمیق تر پوست شما برای ضد پیری طبیعی ظاهر شوند.

بلافاصله نتایج را مشاهده می کنید و درمان 2 سال طول می کشد. بیماران مرتباً آنقدر از درمان راضی هستند که در 2-3 سالگی برای دوره بعدی خود برمی گردند.

از قالب بندی مجدد خط فک خود با Volux یا Defyne لذت ببرید.

از پرکننده‌ها می‌توان برای زاویه سازی خط فک استفاده کرد که نمایه ایده‌آل‌تری ایجاد می‌کند و به پنهان کردن استخوان‌های پیشین کمک می‌کند. فیلرهای اسید هیالورونیک برای ایمنی، راحتی و کاهش خطر کبودی همراه با یک کانول قرار می گیرند.  

تغییر موقعیت به آرامی وسط صورت و پایین صورت می تواند هارمونی صورت را بهبود بخشد.

درباره دکتر آرمیتا آقاپور

دکتر آرمیتا آقاپور با سالها سابقه در زمینه زیبایی و جوان سازی یکی از بهترین و شناخته شده ترین پزشکان زیبایی در تهران هستند.

ایشان پس از پایان تحصیلات خود در رشته پزشکی دانشگاه شیراز و گذراندن دوره های پوست و مو و زیبایی و اخذ سرتیفیکیت متعدد از شرکتها و مراکز آموزشی معتبر در زمینه انواع لیزر و جراحیهای سرپایی و تزریقات زیبایی آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشند.

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، شهرآرا پاتریس لومومبا، نبش کوچه نوزدهم غربی، ساختمان پزشکان، پلاک ۱۸۲طبقه اول

شماره تماس: ۸۸۲۸۸۱۶۸

آدرس ایمیل: info @dr-aghapour.com

منبع: https://dr-aghapour.com/

 





:: برچسب‌ها: زاویه سازی خط فک , مزایای ترمیم خط فک , لیفت فوری صورت , لیفتینگ صورت غیر جراحی , اپلیکاتورهای RF , جوانسازی صورت با آر اف , دکتر آرمیتا آقاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: